Interaktiv livestreaming
Nyt produkt lanceres via interaktiv livestreaming til tre kontinenter
MacArtney stod for at skulle lancere et nyt produkt på markedet og besluttede at invitere deres kunder til et liveevent med en imponerende demonstration af deres nye produkt, eLARS; All-electric launch and recovery system.
Gennem fælles workshops med CrossMind var der fokus på at skabe en professionel og engagerende oplevelse for kunderne:
- Med optimalt lyd- og billedafvikling
- Et logisk flow i produktets præsentation
- Vægt på interaktivitet, hvor kunderne havde mulighed for at stille spørgsmål og få svar
Martin Haar Kristensen
Live streaminger nåede kunder på tværs af Europa, USA og Asien
CrossMind har sammen med MacArtney og vores livestream-partner håndteret den tekniske del af livestreamingen herunder udarbejdelse af:
- Grafik
- Planlægning og opstilling af set-up på location
- Afvikling af intern test streaming over for medarbejdere
- 3 live streamings til kunder fra Europa, USA og Asien
- Klipning af 3 korte film til efterfølgende brug på div. markedsføringsplatforme
Live streaming åbner dørene til uforstyrret fokus og målrettet levering af budskaber
Livestreamingen gjorde det også muligt at tilknytte yderligere salgsmateriale og informationer før, under og efter eventet, hvilket gav kunderne en ekstra dimension og dybdegående indsigt i produktet. Samtidig var der ikke andre virksomheder til at tage fokus.
MacArtney beviste, at fremtidens messeoplevelse kan bringes direkte ind i kundernes mødelokaler med den rette teknologi og en veltilrettelagt virtuel præsentation.