Konceptudvikling
Globalt annoncekoncept med fokus på markedsdifferentiering
LM Wind Power ønskede at skille sig ud med unikke og anderledes key visuals.
Resultatet er en række forskellige key visuals, der hver især kommunikerer og visualiserer LM Wind Power's hovedbudskaber.
Konceptet er videreført på deres sociale medier, messer og på de forskellige lokationer rundt omkring i verden. Der udvikles løbende nye visuals, der danner grundlaget for den aktuelle markedsføring af LM Wind Power.
Martin Haar Kristensen
Udvikling af nye key visuals
Med udgangspunkt i LM Wind Powers designlinje og tagline We Know Blades, er der udarbejdet en række key visuals.
Alle key visuals er mere end bare billeder; de er en kraftfuld fortælling om LM Wind Powers teknologiske innovation og engagement i bæredygtig energi. Hver visual formidler en specifik facet af virksomhedens kompetencer.
Den visuelle tilgang er iøjnefaldende og skiller sig ud fra traditionelle måder at formidle budskaber på.
Ved at inkludere en vinge i hver visual symboliseres både styrken og bevægelsen i vindkraft, samtidig med at det skaber en visuel kontinuitet og genkendelighed på tværs af alle visuals.
Blikfang og synergi på messer
LM Wind Power bruger deres unikke key visuals til at skabe en visuel fortælling, der fanger besøgendes opmærksomhed og skaber en følelse af synergi.
De anvendte visuals er mere end blot billeder på en væg – de er en del af en gennemtænkt strategi, der forbinder virksomhedens budskaber og skaber en rød tråd i hele markedsføringen.